Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Papierosy elektroniczne bez reklamy w telewizji

23 czerwca 2021 | Prawo co dnia | Agata Łukaszewicz

Wprowadza się możliwość przerywania reklamami filmów dla dzieci dłuższych niż 60 min. Pozostałe treści skierowane do dzieci nadal będą wolne od reklam.

Rząd przyjął we wtorek projekt zmian w ustawie o radiofonii i telewizji oraz kinematografii. Dotyczą one prowadzenia działalności związanej z dostarczaniem platform udostępniania wideo.

Chodzi o: zapewnienie odbiorcom podstawowych informacji o dostawcach platform oraz zgłoszenie platformy udostępniania wideo do wykazu prowadzonego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji w systemie teleinformatycznym. Projekt modyfikuje także reguły umieszczania reklam w usługach medialnych – dobę podzielono na trzy przedziały czasowe, z czego dwa zawierają ograniczenia emisji reklam: 6.00 do 18.00 oraz 18.00 do 24.00 – 20 proc. tego czasu może być przeznaczone na reklamę.

Etap legislacyjny: trafi do Sejmu

Wydanie: 11994

Wydanie: 11994

Spis treści
Zamów abonament